porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Świdwin » PGNiG Świdwin

PGNiG Świdwin

O tym pamiętaj przed wizytą w biurze obsługi sprzedawcy energii elektrycznej

Lista spraw, które możesz załatwić w biurze obsługi klienta sprzedawcy, jest naprawdę duża, a te wskazane powyżej to tylko najważniejsze z nich. Planując odwiedzić stacjonarny punkt obsługi klienta, warto przed wizytą umówić spotkanie z konsultantem. Pozwoli to uniknąć czekania w kolejkach i zapewni łatwiejszy przebieg wizyty. Powinieneś również wiedzieć, że sprawy związane ze sprzedawcą energii nie muszą być załatwiane z kolei osobiście. Mogą je za nas załatwić pełnomocnicy. W takim przypadku wymagane jest tylko udzielenie pełnomocnictwa wybranej osobie z wykorzystaniem właściwego formularza. Tego typu pełnomocnictwo może być bezterminowe albo tylko jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii, miej na uwadze również, że w trakcie wizyty mogą być potrzebne informacje na temat punktu odbioru energii elektrycznej i dowód osobisty. Co więcej trzeba również wspomnieć, że za przerwy w dostawie energii elektrycznej nie odpowiadają sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, w związku z tym wszelkie zgłoszenia w tej kwestii trzeba kierować do nich.

Reklamacja w biurze obsługi sprzedawcy energii

W sytuacji kiedy realizacja usług lub związane z nią elementy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez pracownika, a następnie przesłana do weryfikacji. Podczas załatwiania spraw w punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz dodatkowo dowiedzieć się, czy reklamowana sprawa wynika z winy sprzedawcy.

Kontakt

ul.ks. Popieuszki 37, Świdwin 78-300

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy