Co można załatwić w punkcie sprzedawcy energii elektrycznej?
Chcąc załatwić sprawy związane z umową na sprzedaż energii elektrycznej do wyboru mamy kilka opcji, takich jak między innymi infolinie, formularze kontaktowe albo czaty z przedstawicielem. Pomimo to większość z nas kieruje się jednak od razu do punktu firmy, która świadczy tę usługę. Opcja ta jest bardzo praktyczna, ponieważ obecni tam pracownicy są w stanie wiele zagadnień, z jakimi się do nich udajemy załatwić od razu. Z kolei same punkty są zlokalizowane w dobrze dostępnych miejscach. Jeśli więc planujesz wizytę w stacjonarnym biurze obsługi klienta obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej, upewnij się, w jakich kwestiach możesz liczyć na pomoc.
Rozszerzenie usług o kolejne pozycje
W przypadku, gdy jesteś zainteresowany szerszą ofertą Twojego sprzedawcy prądu w jego oddziale obsługi klienta, z łatwością możesz rozszerzyć o nie swoją umowę. Wystarczy, że będziesz mieć ze sobą swój dowód tożsamości, a wszelkie formalności zostaną zrealizowane przez przedstawiciela firmy, wraz z przedstawieniem dostępnych propozycji jej warunkami i cenami.
Kontakt
ul. Struga 15
Czynne
Pon 08:00 – 17:00, Wt 08:00 – 16:00, Ĺšr 08:00 – 16:00, Czw 08:00 – 17:00, Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
611111111