Zmiana sposobu rozliczeń za energię elektryczną
W placówce obsługi klienta sprzedawcy energii z łatwością zmienisz również sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to umożliwia samodzielnego rozliczania energii elektrycznej na podstawie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić jedynie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. By rozpocząć usługę niezbędny jest obecny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w placówce, a także dowód osobisty do weryfikacji danych. Jeśli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W sytuacji kiedy realizacja usług czy też powiązane z nią kwestię nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez konsultanta, a następnie przesłana do weryfikacji. Podczas wizyty w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz oprócz tego uzyskać informacje, czy związana z reklamacją kwestia wynika z przewinienia sprzedawcy.
Kontakt
ul.Al. Wojska Polskiego 62, Szczecin 70-477
Czynne
Pon 10:00 – 18:00, Wt 10:00 – 18:00, Śr 10:00 – 18:00, Czw 10:00 – 18:00, Pt 10:00 – 18:00, Sob 10:00 – 14:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 91 887 31 00.