Zmiana taryfy energii w punkcie obsługi klienta
W placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz również raz w ciągu roku zmienić bez opłat taryfę energetyczną, od jakiej zależy wielkość Twoich faktur za prąd. Możliwe do wyboru taryfy prądowe dla klientów prywatnych to najczęściej taryfa G11, w jakiej obowiązuje jedna cena lub taryfy dwustrefowe, w których koszt prądu uzależniony jest od pory doby. Udając się w tej sprawie do oddziału, musisz mieć przy sobie: numer PPE, dowód osobisty. W biurach obsługi klienta z łatwością można także po zakończeniu budowy domu zmienić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G skierowaną dla gospodarstw domowych.
Aktualizacja danych osobowych w placówce obsługi sprzedawcy prądu
W sytuacji kiedy uległ zmianie Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane bez względu od poowodu ich modyfikacji możesz z łatwością dokonać także w punktach obsługi klienta. Jest to niezwykle niezbędne, iż od aktualności Twoich danych zależy to, czy będziesz otrzymywać wszystkie powiadomienia od sprzedawcy prądu w tym także rachunki.
Kontakt
ul.Solidarności 6, Szczytno 12-101
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555