Reklamacja w oddziale obsługi sprzedawcy energii
W sytuacji gdy realizacja usług czy też powiązane z nią kwestię nie spełniają Twoich oczekiwań, w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez przedstawiciela firmy, a następnie przekazana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz dodatkowo uzyskać informacje, czy dana sprawa powstaje z przewinienia sprzedawcy.
Złożenie wniosku o zwrócenie nadpłaty lub przeksięgowanie pieniędzy
W sytuacji kiedy podczas regulowania rachunków za energię elektryczną prześlesz za dużo środków na rachunek sprzedawcy prądu, w jego punkcie możesz złożyć wniosek związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie rozliczona na Twoje konto bankowe. W oddziale możesz oprócz tego złożyć formularz o przeniesienie środków, na właściwe konto, kiedy zajdzie pomyłka w trakcie uiszczania opłat.
Kontakt
ul.Studniarskiego 2, Tarnów 33-100
Czynne
Pon 08.00 – 16.00, Wt 08.00 – 16.00, Śr 08.00 – 18.00, Czw 08.00 – 16.00, Pt 08.00 – 15.00
Zadzwoń pod numer telefonu
32 606 0 606.