Zmiana metody rozliczeń za energię elektryczną
W placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu bez problemu zmienisz także metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to umożliwia osobistego rozliczania energii elektrycznej na bazie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić wyłącznie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Żeby uruchomić usługę potrzebny jest aktualny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód tożsamości do sprawdzenia danych. Gdy posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Wyjaśnienie salda i pozycji na rachunku
W przypadku gdy dowolne elementy związane z saldem czy też pozycjami na fakturze wywołują Twoje pytania, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej w prosty sposób możesz uzyskać wszelkie wytłumaczenia na ich temat. Dodatkowo zweryfikujesz w nich saldo swojego konta, a także to, czy nie znajdują się na nim żadne niedopłaty lub nadpłaty. W tym miejscu zdobędziesz także wiadomości na temat tego, gdzie i w jaki sposób możesz opłacać należności.
Kontakt
ul.Pl. Kościuszki 8, Tomaszów Mazowiecki 97-200
Czynne
Pon 10:00 – 18:00, Wt 10:00 – 18:00, Śr 10:00 – 18:00, Czw 10:00 – 18:00, Pt 10:00 – 18:00, Sob 10:00 – 14:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567.