Zmiana taryfy energii elektrycznej w biurze obsługi klienta
W biurze obsługi klienta sprzedawcy energii możesz również raz do roku zmienić bezpłatnie taryfę energetyczną, od jakiej uzależniona jest kwota Twoich rozliczeń za energię elektryczną. Możliwe do wyboru taryfy prądowe dla domu to zazwyczaj taryfa G11, w jakiej naliczana jest jedna stawka oraz taryfy dwustrefowe, w których cena energii elektrycznej zależy od pory doby. Udając się w tej kwestii do punktu, powinieneś mieć przy sobie: numer licznika, dowód tożsamości. W placówkach obsługi klienta z powodzeniem można również po doprowadzeniu do końca budowy domu zmienić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G przystosowaną dla gospodarstw domowych.
Modyfikacja danych osobowych w placówce obsługi sprzedawcy energii
W sytuacji kiedy uległ zmianie Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane niezależnie od poowodu ich zmiany możesz z powodzeniem dokonać także w oddziałach obsługi klienta. Jest to niezwykle niezbędne, iż od poprawności Twoich danych jest zależne to, czy będziesz otrzymywać wszelkie powiadomienia od sprzedawcy energii elektrycznej w tym również rachunki.
Kontakt
ul.Czerwona Droga 1, Toruń 87-100
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555