porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Toruń » Plus Toruń

Plus Toruń

Zmiana metody rozliczeń za prąd

W placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej bez problemu zmienisz również metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to umożliwia osobistego rozliczania energii na bazie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić jedynie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Aby rozpocząć usługę potrzebny jest obecny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w placówce, a także dowód tożsamości do weryfikacji danych. Gdy masz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.

Reklamacja w biurze obsługi sprzedawcy energii elektrycznej

W sytuacji gdy realizacja usług czy też związane z nią kwestię nie spełniają Twoich oczekiwań, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej masz prawo również złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez przedstawiciela firmy, a następnie przekazana do weryfikacji. Podczas załatwiania spraw w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz także dowiedzieć się, czy reklamowana kwestia wynika z przewinienia sprzedawcy.

Kontakt

ul.Łyskowskiego 8, Toruń 87-100

Czynne

Pon 09:00 – 20:00,Wt 09:00 – 20:00,Śr 09:00 – 20:00,Czw 09:00 – 20:00,Pt 09:00 – 20:00,Sob 09:00 – 18:00, Nd 10:00 – 14:00

Zadzwoń pod numer telefonu

+48 56 648 08 71.

Zmiana Sprzedawcy