porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Tychy » PGNiG Tychy

PGNiG Tychy

O tym pamiętaj przed wizytą w biurze obsługi sprzedawcy energii

Lista kwestii, jakie możesz załatwić w biurze obsługi klienta sprzedawcy, jest naprawdę rozległa, a te wskazane powyżej to tylko podstawowe z nich. Planując odwiedzić stacjonarny placówkę obsługi klienta, warto przed wizytą zarezerwować spotkanie z konsultantem. Pozwoli to uniknąć marnowania czasu w kolejkach i zagwarantuje szybszy przebieg wizyty. Powinieneś również wiedzieć, że kwestie związane ze sprzedawcą energii nie muszą być załatwiane natomiast osobiście. Mogą je za Ciebie załatwić pełnomocnicy. W takim przypadku potrzebne jest tylko udzielenie pełnomocnictwa danej osobie z wykorzystaniem właściwego druku. Takie pełnomocnictwo może być stałe oraz jedynie jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy prądu, miej na uwadze również, że podczas wizyty mogą być potrzebne dane na temat punktu odbioru energii elektrycznej i dowód tożsamości. Co więcej warto również wspomnieć, że za przerwy w dostawie energii nie odpowiadają sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, wobec tego wszelkie zgłoszenia w tej kwestii powinno się kierować do nich.

Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy energii

W sytuacji gdy realizacja usług czy też związane z nią sprawy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii masz prawo także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez pracownika, a następnie przesłana do rozpatrzenia. Podczas wizyty w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz dodatkowo dowiedzieć się, czy dana sprawa powstaje z przewinienia sprzedawcy.

Kontakt

ul.Barbary 25, Tychy 43-100

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy