Zmiana sposobu rozliczeń za energię elektryczną
W placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu bez problemu zmienisz również sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to umożliwia osobistego rozliczania energii na bazie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić wyłącznie za faktyczne zużycie, bez prognoz. By uruchomić usługę niezbędny jest obecny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód tożsamości do sprawdzenia danych. Jeżeli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy energii
W przypadku gdy jakość usług lub powiązane z nią sprawy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez przedstawiciela firmy, a następnie przekazana do weryfikacji. Podczas załatwiania spraw w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz dodatkowo upewnić się, czy dana kwestia powstaje z przewinienia sprzedawcy.
Kontakt
ul.Al. Bielska 107, Tychy 43-100
Czynne
Pon 09:00 – 21:00,Wt 09:00 – 21:00,Śr 09:00 – 21:00,Czw 09:00 – 21:00,Pt 09:00 – 21:00,Sob 09:00 – 21:00,Nd 10:00 – 19:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 32 219 91 11.