Reklamacja w biurze obsługi sprzedawcy prądu
W sytuacji gdy realizacja usług lub związane z nią kwestię nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w biurze obsługi klienta sprzedawcy prądu masz prawo także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez przedstawiciela firmy, a następnie wysłana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w oddziale obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz dodatkowo upewnić się, czy reklamowana kwestia wynika z winy sprzedawcy.
Złożenie druku o odzyskanie nadpłaty lub przeksięgowanie środków
W momencie gdy podczas opłacania faktur za energię elektryczną przelejesz za dużo środków na konto sprzedawcy energii elektrycznej, w jego filii możesz złożyć formularz związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie zwrócona na Twój rachunek bankowy. W placówce możesz oprócz tego złożyć wniosek o przeniesienie pieniędzy, na właściwy rachunek bankowy, kiedy zajdzie pomyłka podczas uiszczania rachunków.
Kontakt
ul.Wojska Polskiego 2d, Wadowice 34-100
Czynne
Pon 08.00 – 16.00, Wt 08.00 – 16.00, Śr 08.00 – 16.00, Czw 08.00 – 16.00, Pt 08.00 – 15.00
Zadzwoń pod numer telefonu
32 606 0 606.