Zmiana sposobu rozliczeń za energię elektryczną
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii bez problemu zmienisz również metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta daje możliwość samodzielnego rozliczania energii na podstawie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić jedynie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Żeby uruchomić usługę potrzebny jest obecny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w placówce, a także dowód osobisty do sprawdzenia danych. Gdy posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy energii
W momencie gdy jakość usług czy też powiązane z nią kwestię nie spełniają Twoich oczekiwań, w placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez konsultanta, a następnie wysłana do weryfikacji. Podczas wizyty w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz oprócz tego dowiedzieć się, czy reklamowana sprawa powstaje z winy sprzedawcy.
Kontakt
ul.Gdańska 4, Wałbrzych 58-300
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00, Sob 09:00 – 13:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 74 842 61 02.