Złożenie druku o zwrócenie nadpłaty lub przeksięgowanie pieniędzy
W momencie gdy w trakcie opłacania faktur za energię elektryczną przelejesz zbyt wiele środków na konto sprzedawcy energii, w jego biurze obsługi klienta możesz złożyć prośbę związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie przelana na Twój rachunek bankowy. W filii możesz dodatkowo złożyć formularz o przeksięgowanie środków, na właściwy rachunek bankowy, kiedy zajdzie błąd podczas wykonywania opłat.
Złożenie wymówienia umowy sprzedaży prądu
Przy zmianie sprzedawcy prądu, której dokonujesz bez upoważniania nowej firmy, powinieneś złożyć wypowiedzenie umowy obecnej firmie. Możesz to zrobić w biurach obsługi klienta stacjonarnych. Wystarczy, że wcześniej przygotujesz odpowiedni wniosek czy też wypełnisz go na miejscu, a następnie złożysz go konsultantowi.
Kontakt
ul.Złota 59, Warszawa 00-120
Czynne
Pon 09:00 – 22:00,Wt 09:00 – 22:00,Śr 09:00 – 22:00,Czw 09:00 – 22:00,Pt 09:00 – 22:00,Sob 09:00 – 22:00,Nd 09:00 – 21:00
Zadzwoń pod numer telefonu
422-222-222.