Złożenie wypowiedzenia umowy sprzedaży prądu
W momencie zmiany sprzedawcy prądu, której dokonujesz samodzielnie, musisz złożyć wymówienie umowy aktualnej firmie. Możesz to zrobić w biurach obsługi klienta stacjonarnych. Wystarczy, że wcześniej przygotujesz odpowiedni druk lub wypełnisz go na miejscu, a potem przekażesz go konsultantowi.
Zmiana sposobu rozliczeń za energię
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej z łatwością zmienisz także metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to pozwala samodzielnego rozliczania energii elektrycznej na podstawie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić wyłącznie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Aby uruchomić usługę niezbędny jest obecny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w placówce, a także dowód tożsamości do weryfikacji danych. Jeśli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.Gazownicza 14, Bielsko-Biała 43-300
Czynne
Pon 09:00 – 21:00,Wt 09:00 – 21:00,Śr 09:00 – 21:00,Czw 09:00 – 21:00,Pt 09:00 – 21:00,Sob 09:00 – 21:00,Nd 09:00 – 20:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.