Zmiana sposobu rozliczeń za energię elektryczną
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii w prosty sposób zmienisz także metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta umożliwia samodzielnego rozliczania energii na podstawie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić wyłącznie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Żeby rozpocząć usługę potrzebny jest aktualny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód tożsamości do weryfikacji danych. Jeżeli masz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy energii
W momencie gdy jakość usług czy też związane z nią sprawy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez konsultanta, a następnie przesłana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz także uzyskać informacje, czy związana z reklamacją kwestia powstaje z winy sprzedawcy.
Kontakt
ul.Górczewska 124, Warszawa 01-460
Czynne
Pon 10:00 – 21:00, Wt 10:00 – 21:00, Śr 10:00- 21:00, Czw 10:00 – 21:00, Pt 10:00 – 21:00, Sob 10:00 – 21:00, Nd 10:00 – 20:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 22 533 44 44.