Zmiana taryfy energii elektrycznej w placówce obsługi klienta
W biurze obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz także raz na 12 miesięcy zmienić bezpłatnie taryfę energetyczną, od jakiej uzależniona jest kwota Twoich faktur za energię elektryczną. Możliwe do wyboru taryfy prądowe dla gospodarstw domowych to najczęściej taryfa G11, w której naliczana jest jedna cena oraz taryfy dwustrefowe, w których koszt prądu zależy od pory doby. Udając się w tej sprawie do punktu, powinieneś mieć ze sobą: numer licznika, dowód osobisty. W biurach obsługi klienta z łatwością można również po ukończeniu budowy domu zmienić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G przystosowaną dla gospodarstw domowych.
Zmiana danych osobowych w filii obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W sytuacji gdy przestał być aktualny Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane bez względu od poowodu ich zmiany możesz z powodzeniem dokonać również w placówkach obsługi klienta. Jest to niezwykle kluczowe, iż od poprawności Twoich danych zależy to, czy będziesz otrzymywać wszelkie powiadomienia od sprzedawcy energii elektrycznej w tym także rachunki.
Kontakt
ul.Klasztorna 18, Wejherowo 84-200
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555