Złożenie wniosku o odzyskanie nadpłaty lub przeksięgowanie pieniędzy
W przypadku gdy w trakcie regulowania rachunków za energię elektryczną przelejesz zbyt wiele pieniędzy na rachunek sprzedawcy prądu, w jego filii możesz złożyć dokument związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie przelana na Twoje konto bankowe. W filii możesz także złożyć wniosek o przeksięgowanie pieniędzy, na właściwy rachunek bankowy, kiedy zajdzie błąd w trakcie dokonywania rachunków.
Złożenie wymówienia umowy sprzedaży energii elektrycznej
Podczas zmiany sprzedawcy energii elektrycznej, której dokonujesz sam, musisz złożyć wymówienie umowy aktualnej firmie. Możesz to wykonać w placówkach terenowych. Wystarczy, że wcześniej wypełnisz wskazany dokument czy też uzupełnisz go na miejscu, a potem przekażesz go pracownikowi.
Kontakt
ul.Mickiewicza 11, Wołomin 05-200
Czynne
Pon 08:00 – 17:00,Wt 08:00 – 17:00,Śr 08:00 – 17:00,Czw 08:00 – 17:00,Pt 08:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
422-222-222.