Na co zwrócić uwagę zmieniając sprzedawcę gazu ziemnego?
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii możesz także raz w ciągu roku zmienić nieodpłatnie taryfę energetyczną, od której zależy kwota Twoich rozliczeń za prąd. Dostępne taryfy prądowe dla domu to najczęściej taryfa G11, w której naliczana jest identyczna stawka i taryfy dwustrefowe, w jakich cena prądu zależy od pory dnia. Udając się w tej kwestii do placówki, musisz mieć przy sobie: numer PPE, dowód osobisty. W punktach obsługi klienta z powodzeniem można również po zakończeniu budowy nieruchomości zmienić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G skierowaną dla domu.
Modyfikacja danych osobowych w biurze obsługi sprzedawcy energii
W sytuacji gdy uległ zmianie Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane niezależnie od przyczyny ich aktualizacji możesz z powodzeniem dokonać również w biurach obsługi klienta. Jest to bardzo istotne, gdyż od aktualności Twoich danych zależy to, czy będziesz dostawać wszystkie informacje od sprzedawcy energii elektrycznej w tym również rachunki.
Kontakt
ul.Dyrekcyjna 33B/, Wrocław 50-528
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555.