Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy energii
W przypadku kiedy realizacja usług lub związane z nią elementy nie spełniają Twoich oczekiwań, w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez przedstawiciela firmy, a następnie przekazana do weryfikacji. Podczas wizyty w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz także dowiedzieć się, czy związana z reklamacją sprawa powstaje z winy sprzedawcy.
Złożenie druku o zwrot nadpłaty lub przeksięgowanie środków
W sytuacji kiedy w trakcie opłacania faktur za prąd prześlesz zbyt wiele środków na konto sprzedawcy energii, w jego biurze obsługi klienta możesz złożyć druk związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie zwrócona na Twoje konto bankowe. W placówce możesz dodatkowo złożyć druk o przeksięgowanie środków, na właściwy rachunek bankowy, kiedy zajdzie błąd w trakcie wykonywania rachunków.
Kontakt
ul.Legnicka 60a, Wrocław 54-204
Czynne
Pon 08.00 -16.00, Wt 08.00 -16.00, Śr 08.00 -18.00, Czw 08.00 -16.00, Pt 08.00 -15.00
Zadzwoń pod numer telefonu
32 606 0 606.