Reklamacja w biurze obsługi sprzedawcy prądu
W sytuacji kiedy jakość usług czy też powiązane z nią kwestię nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej masz prawo także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez pracownika, a następnie przekazana do weryfikacji. Podczas załatwiania spraw w filii obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz oprócz tego upewnić się, czy dana kwestia wynika z przewinienia sprzedawcy.
Złożenie druku o odzyskanie nadpłaty lub przeksięgowanie pieniędzy
W momencie gdy podczas opłacania rachunków za prąd przelejesz zbyt wiele pieniędzy na rachunek sprzedawcy energii elektrycznej, w jego filii możesz złożyć wniosek związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie przelana na Twoje konto bankowe. W placówce możesz dodatkowo złożyć wniosek o przeksięgowanie pieniędzy, na właściwy rachunek bankowy, kiedy zajdzie pomyłka podczas dokonywania rachunków.
Kontakt
ul.Mennicza 20, Wrocław 50-057
Czynne
Pon 08.00 -18.00, Wt 08.00 -18.00, Śr 08.00 -18.00, Czw 08.00 -18.00, Pt 08.00 -15.00
Zadzwoń pod numer telefonu
32 606 0 606.