Reklamacja w biurze obsługi sprzedawcy prądu
W przypadku gdy realizacja usług czy też związane z nią elementy nie spełniają Twoich oczekiwań, w placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu masz prawo również złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez pracownika, a następnie przesłana do rozpatrzenia. Podczas wizyty w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz dodatkowo dowiedzieć się, czy związana z reklamacją kwestia powstaje z przewinienia sprzedawcy.
Złożenie dokumentu o zwrócenie nadpłaty lub przeksięgowanie środków
W sytuacji kiedy w trakcie regulowania rachunków za prąd prześlesz za dużo pieniędzy na rachunek sprzedawcy energii elektrycznej, w jego placówce możesz złożyć dokument związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie przelana na Twój rachunek bankowy. W punkcie możesz oprócz tego złożyć wniosek o przeniesienie pieniędzy, na właściwe konto, kiedy zajdzie błąd podczas wykonywania rachunków.
Kontakt
ul.Małaszyńskiego 15, Zakopane 34-500
Czynne
Pon 08.00 – 16.00, Wt 08.00 – 16.00, Śr 08.00 – 16.00, Czw 08.00 – 16.00, Pt 08.00 – 15.00
Zadzwoń pod numer telefonu
32 606 0 606.