Zmiana sposobu rozliczeń za energię
W placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu z łatwością zmienisz również metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta daje możliwość osobistego rozliczania energii elektrycznej na bazie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić jedynie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Aby uruchomić usługę potrzebny jest obecny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód osobisty do sprawdzenia danych. Jeśli masz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w biurze obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W sytuacji gdy jakość usług lub powiązane z nią sprawy nie spełniają Twoich oczekiwań, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii masz prawo również złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez konsultanta, a następnie przekazana do weryfikacji. Podczas wizyty w filii obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz także uzyskać informacje, czy związana z reklamacją sprawa powstaje z przewinienia sprzedawcy.
Kontakt
ul.Przemysłowa 12, Zamość 22-400
Czynne
Pon 09:00 – 21:00,Wt 09:00 – 21:00,Śr 09:00 – 21:00,Czw 09:00 – 21:00,Pt 09:00 – 21:00,Sob 09:00 – 21:00,Nd 10:00 – 20:00
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 84 530 06 01.