Zmiana metody rozliczeń za prąd
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii z łatwością zmienisz również metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta pozwala osobistego rozliczania energii na podstawie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić jedynie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. By rozpocząć usługę niezbędny jest aktualny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w placówce, a także dowód tożsamości do sprawdzenia danych. Jeśli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w oddziale obsługi sprzedawcy prądu
W momencie gdy realizacja usług lub powiązane z nią elementy nie spełniają Twoich oczekiwań, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu masz prawo także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez pracownika, a następnie przekazana do weryfikacji. Podczas wizyty w biurze obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz oprócz tego dowiedzieć się, czy związana z reklamacją sprawa powstaje z winy sprzedawcy.
Kontakt
ul.Moniuszki 28, Żary 68-200
Czynne
Pon 09:00 – 21:00,Wt 09:00 – 21:00,Śr 09:00 – 21:00,Czw 09:00 – 21:00,Pt 09:00 – 21:00,Sob 09:00 – 21:00,Nd 10:00 – 18:01
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 68 470 64 98.