Zmiana sposobu rozliczeń za prąd
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej bez problemu zmienisz również sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to umożliwia samodzielnego rozliczania prądu na podstawie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić jedynie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Żeby uruchomić usługę potrzebny jest aktualny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód osobisty do sprawdzenia danych. Gdy posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w oddziale obsługi sprzedawcy energii
W przypadku gdy realizacja usług lub powiązane z nią sprawy nie spełniają Twoich oczekiwań, w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez przedstawiciela firmy, a następnie wysłana do rozpatrzenia. Podczas wizyty w placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz także dowiedzieć się, czy reklamowana kwestia powstaje z winy sprzedawcy.
Kontakt
ul.3-go Maja 15, Zawiercie 42-400
Czynne
Pon 09:00 – 21:00,Wt 09:00 – 21:00,Śr 09:00 – 21:00,Czw 09:00 – 21:00,Pt 09:00 – 21:00,Sob 09:00 – 21:00,Nd 10:00 – 18:03
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 32 671 20 23.