EWE Energia to multienergetyczne przedsiębiorstwo, które z powodzeniem działa na rynku od ponad 22 lat. Jedną ze świadczonych przez nią usług jest natomiast sprzedaż energii elektrycznej dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Główna siedziba EWE Energia zlokalizowana jest w Międzyrzeczu, przy ulicy 30 stycznia 67, klienci tej firmy mogą się z nią natomiast skontaktować na kilka różnych sposobów. Przy czym ten sprzedawca energii stawia na kontakt zdalny, w związku z tym nie posiada stacjonarnych biur obsługi klienta.
Elektroniczne biuro obsługi klienta EWE Energia
Jednym ze sposobów na załatwienie spraw związanych ze sprzedażą energii przez EWE Energia jest skorzystanie z udostępnionego dla klientów tej firmy elektronicznego biura obsługi klienta (e-BOK). Skorzystać można z niego bez względu na porę dnia, przez 7 dni w tygodniu. Dodatkowo umożliwia on także sprawdzenie salda konta, dokumentów finansowych czy innych kwestii związanych z zakupem energii elektrycznej.
Oprócz e-BOK EWE Energia udostępnia dla swoich klientów także możliwość skontaktowania się nią za pomocą poczty e-mail. Adres mailowy tego sprzedawcy prądu to natomiast: kontakt@ewe.pl.
Infolinia EWE Energia
Tradycyjna forma kontaktu, czyli infolinia EWE eBok Energia dostępna jest dla klientów tego sprzedawcy energii elektrycznej pod numerem telefonu: 123 800 000. Za jej pomocą można skontaktować się z konsultantem od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8:00 do 16:00, z kolei w piątki od 8:00 do 13:00. Opłata za połączenie zgodna ze stawkami operatora.