Grupa Energa należąca do pięciu największych firm energetycznych w Polsce została założona w 2007 roku, a jej głównym akcjonariuszem jest Skarb Państwa. W skład tej Grupy kapitałowej wchodzą trzy spółki świadczące usługi związane z między innymi zarówno dystrybucją, jak i sprzedażą energii elektrycznej dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Obecnie obsługuje ona więc ponad 2,5 miliona odbiorców prądu w Polsce.
Jak skontaktować się z firmą Energa?
Podobnie jak inne firmy energetyczne, Energa kontakt udostępnia dla swoich klientów trzy formy umożliwiające skontaktowanie się z nią. Pierwsza z nich to wizyta w stacjonarnym salonie sprzedaży, który można znaleźć w większości miast w Polsce. Punkt ten otwarty jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00. W salonach sprzedaży swoje sprawy załatwić mogą zarówno klienci Energa Obrót, jak i Energa Operator.
Druga opcja to skorzystanie z internetowej formy kontaktu z firmą Energa za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta dostępnego dla obecnych klientów lub czatu z konsultantem dostępnym na stronie tej firmy od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 18:00.
Chcąc sprawdzić aktualną ofertę Energa, zaktualizować dane osobowe, czy też wyjaśnić kwestię związane z dokumentami finansowymi, a nawet zawrzeć umowę sprzedażową lub kompleksową, można także skontaktować się z tą firmą telefonicznie. Numer telefonu infolinii Energa Obrót to 555 555 555. Działa ona codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00. Koszt połączenia według stawek operatora.