Zmiana taryfy energii w punkcie obsługi klienta
W biurze obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz także raz w ciągu roku zmienić darmowo taryfę energetyczną, od której uzależniona jest kwota Twoich faktur za energię elektryczną. Dostępne taryfy prądowe dla klientów prywatnych to zazwyczaj taryfa jednostrefowa, w której naliczana jest identyczna cena i taryfy dwustrefowe, w jakich koszt energii elektrycznej uzależniony jest od pory doby. Wybierając się w tej kwestii do placówki, powinieneś mieć ze sobą: numer licznika, dowód tożsamości. W oddziałach obsługi klienta z powodzeniem można także po doprowadzeniu do końca budowy domu przekształcić grupę taryfową z budowalnej C, na grupę G skierowaną dla gospodarstw domowych.
Modyfikacja danych osobowych w placówce obsługi sprzedawcy prądu
W przypadku kiedy zmienił się Twój adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail czy inne dane niezależnie od poowodu ich aktualizacji możesz z łatwością dokonać także w oddziałach obsługi klienta. Jest to niezwykle kluczowe, iż od poprawności Twoich danych zależy to, czy będziesz otrzymywać wszelkie powiadomienia od sprzedawcy energii elektrycznej w tym również faktury.
Kontakt
ul.Ratuszowa 5, Olsztyn 11-041
Czynne
Pon 09:00 – 17:00, Wt 09:00 – 17:00, Śr 09:00 – 17:00, Czw 09:00 – 17:00, Pt 09:00 – 17:00, Sb 08:00 – 14:00
Zadzwoń pod numer telefonu
555555555