PGE to kolejny sprzedawca energii elektrycznej, a zarazem jej dystrybutor, który plasuje się na pierwszych miejscach, jeśli chodzi o sprzedaż prądu dla odbiorców końcowych. Firma ta jest największą grupą energetyczną w naszym kraju, a także zaliczana jest do jednej z największych w całej Europie. PGE posiada swoją główną siedzibę w Rzeszowie przy ulicy 8 Marca 6, klienci korzystający z usług związanych ze sprzedażą prądu, mogą się z nią natomiast skontaktować za pomocą 3 poniższych sposobów.
Wizyta w Biurze Obsługi Klienta PGE
Pierwszą tradycyjną metodą kontaktu z PGE jest wizyta w jednej z placówek tej firmy, które rozlokowane są w całej wschodniej części Polski. Godziny otwarcia biura obsługi klienta PGE to 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku i są one takie same dla każdej z placówek.
Email, eBOK, formularz kontaktowy PGE
PGE udostępnia także dla swoich klientów możliwość skontaktowania się z nią bez konieczności wychodzenia z domu. Wykorzystać można do tego między innymi dostępny na stronie tego sprzedawcy prądu formularz kontaktowy. Jedną z form kontaktu z PGE jest także eBOK, dostępny dla obecnych klientów tej firmy. Dodatkowo osoby chcące załatwić swoje sprawy w PGE mogą również skorzystać z adresu e-mail serwis@gkpge.pl.
Infolinia PGE
Standardowo jak w przypadku większości sprzedawców prądu PGE kontakt posiada także własną infolinię. Dostępna jest ona dla wszystkich klientów tej firmy pod numerem 422 222 222 wyłącznie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 19:00.