Orange to kolejna z firm telekomunikacyjnych, która postanowiła rozszerzyć swoje usługi między innymi o ofertę związaną ze sprzedażą prądu dla swoich klientów. W związku z tym od 2014 roku posiada ona koncesję na obrót energią elektryczną umożliwiającą jej sprzedawanie prądu nie tylko dla gospodarstw domowych, ale także firm. Obecni klienci Orange korzystający z usług tej firmy związanych ze sprzedażą energii elektrycznej mogą się z nią skontaktować w tej sprawie na 3 różne sposoby.
Wizyta w salonie stacjonarnym Orange
Sprawy związane ze sprzedażą energii przez Orange klienci tej firmy z powodzeniem mogą załatwić stacjonarnie w jednym z setek jej punktów sprzedaży rozlokowanych w całej Polsce. W większości przypadków są one otwarte od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00, a także w soboty od 9:00 do 13:00. Aby nie tracić czasu na czekanie w kolejkach, na stronie internetowej Orange można także umówić wizytę w wybranym salonie, co jest niezwykle wygodnym rozwiązaniem.
Kontakt z Orange za pomocą formularza kontaktowego lub e-mail
Dla osób, które nie chcą wychodzić z domu, Orange przygotował natomiast dwie opcje możliwości skontaktowania się za pośrednictwem internetu. Pierwsza z nich to formularz kontaktowy Orange dostępny na stronie tego sprzedawcy prądu, z kolei druga to kontakt mailowy pod adresem: energia@orange.com.
Tradycyjny kontakt telefoniczny — infolinia Orange
Firma Orange dla klientów kupujących od niej prąd przygotowała także specjalny numer infolinii Biura Obsługi Klienta 510 100 100. Opłata za połączenie w tym przypadku jest zgodna z cennikiem operatora.