Zmiana sposobu rozliczeń za energię elektryczną
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii w prosty sposób zmienisz również metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to daje możliwość osobistego rozliczania energii na podstawie odczytu z licznika. Dzięki temu będziesz płacić wyłącznie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Aby rozpocząć usługę potrzebny jest aktualny stan licznika, który należy spisać przed wizytą w oddziale, a także dowód osobisty do sprawdzenia danych. Gdy posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Wytłumaczenie salda i elementów na fakturze
W momencie kiedy obojętnie jakie elementy związane z saldem lub pozycjami na fakturze budzą Twoje pytania, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu z łatwością możesz uzyskać szczegółowe wyjaśnienia na ich temat. Dodatkowo skontrolujesz w nich saldo swojego konta, a zarazem to, czy nie znajdują się na nim żadne zadłużenia. W tym miejscu otrzymasz ponadto wiedze na temat tego, gdzie i w jaki sposób możesz opłacać faktury.
Kontakt
ul.Słowackiego 123, Piotrków Trybunalski 97-300
Czynne
Pon 09:00 – 21:00,Wt 09:00 – 21:00,Śr 09:00 – 21:00,Czw 09:00 – 21:00,Pt 09:00 – 21:00,Sob 09:00 – 21:00,Nd 10:00 – 21:00
Zadzwoń pod numer telefonu
801234567.