Zmiana taryfy energii w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii
Każdy raz na dwanaście miesięcy ma prawo zmienić u swojego sprzedawcy energii taryfę energetyczną, na której podstawie wyliczane są faktury za energię elektryczną. Tego typu zmiana wymaga podpisania kolejnej umowy. Dokonać tego można między innymi w stacjonarnym punkcie obsługi klienta dostawcy energii elektrycznej. W takim przypadku niezbędny będzie wyłącznie dowód tożsamości, pozostałe kwestie załatwi natomiast pracownik. Wśród taryf prądu istnieją natomiast następujące opcje: taryfa G11 jednostrefowa, w której cena energii jest stała bez względu na porę dnia, taryfa G12 dwustrefowa, w której cena energii jest zmienna i jest uzależniona od pory doby , a także dnia tygodnia.
Wyjaśnienie rozliczenia faktury za energię
W sytuacji, kiedy jakiekolwiek podpunkty faktury za prąd od dostawcy energii są niejasne lub niezgodne na ich objaśnienie można liczyć między innymi w oddziale obsługi klienta. Dostępni tam doradcy sprawdzą wspólnie z klientem rachunek, omówią każdy szczegół punkt, a w przypadku błędu sprzedawcy pomogą uzupełnić właściwy druk reklamacyjny, a także prześlą go do rozpatrzenia.
Dostawcy prądu Piotrków Trybunalski