porównywarka cen prądu
Strona główna » PGNiG kontakt

PGNiG kontakt

PGNiG to firma, która przede wszystkim kojarzona jest ze sprzedażą gazu. Jednak w 2011 roku wraz z przejęciem przez nią spółki Vattenfall Heat Poland, zaczęła ona także oferować sprzedaż prądu. W efekcie wiele gospodarstw domowych, a także firm zdecydowało się skorzystać z jej usług właśnie w tym zakresie. Obecnie klienci PGNiG chcący się skontaktować z tą firmą mają natomiast do wyboru 3 różne opcje. 

Wizyta w Biurze Obsługi Klienta PGNiG

Pierwszą opcją pozwalającą na załatwienie spraw związanych z zakupem energii elektrycznej od PGNiG jest odwiedzenie stacjonarnych oddziałów tej firmy. Biura Obsługi Klienta PGNiG otwarte są od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 16:00, niektóre z nich pozostają otwarte także w weekendy oraz niedziele handlowe. 

Serwis eBOK lub formularz kontaktowy — czyli załatwienie spraw w PGNiG bez wychodzenia z domu

Kliencie PGNiG, którzy chcą załatwić swoje sprawy bez konieczności wychodzenia z domu, mają do wyboru dwa rozwiązania. Pierwsze z nich to skorzystanie z serwisu eBOK, który jest dostępny dla każdego, komu PGNiG sprzedaje energię elektryczną, również w postaci aplikacji na urządzenia mobilne. Druga opcja to natomiast wykorzystanie dostępnego na stronie tej firmy formularza kontaktowego. 

Infolinia PGNiG

Ostatnią z możliwości skontaktowania się z PGNiG, jest skorzystanie z infolinii dla klientów tej firmy. Telefoniczne Centrum Obsługi Klientów PGNiG dostępne jest pod numerem 225 151 515 w dni robocze, w godzinach od 7:00 do 19:00. Podczas połączenia obowiązuje w tym przypadku opłata jak za połączenie według cennika danego operatora telekomunikacyjnego.

Zmiana Sprzedawcy