porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Kłodzko » PGNiG Kłodzko obsługi klienta

PGNiG Kłodzko obsługi klienta

Złożenie wypowiedzenia umowy sprzedaży prądu

W trakcie zmiany sprzedawcy energii, której dokonujesz bez upoważniania nowej firmy, musisz złożyć wymówienie umowy aktualnej firmie. Możesz to zrealizować w placówkach terenowych. Wystarczy, że wcześniej wypełnisz wskazany druk czy też uzupełnisz go na miejscu, a potem przekażesz go konsultantowi.

Zmiana sposobu rozliczeń za energię elektryczną

W punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu bez problemu zmienisz także sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to umożliwia osobistego rozliczania energii na bazie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić jedynie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. By uruchomić usługę niezbędny jest obecny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód tożsamości do weryfikacji danych. Jeżeli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.

Kontakt

ul.Objazdowa 11, Kłodzko 57-300

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy