Złożenie wypowiedzenia umowy sprzedaży prądu
W trakcie zmiany sprzedawcy energii, której dokonujesz bez upoważniania nowej firmy, musisz złożyć wymówienie umowy aktualnej firmie. Możesz to zrealizować w placówkach terenowych. Wystarczy, że wcześniej wypełnisz wskazany druk czy też uzupełnisz go na miejscu, a potem przekażesz go konsultantowi.
Zmiana sposobu rozliczeń za energię elektryczną
W punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu bez problemu zmienisz także sposób rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Rozwiązanie to umożliwia osobistego rozliczania energii na bazie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić jedynie za rzeczywiste zużycie, bez prognoz. By uruchomić usługę niezbędny jest obecny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w punkcie, a także dowód tożsamości do weryfikacji danych. Jeżeli posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o wskazaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Kontakt
ul.Objazdowa 11, Kłodzko 57-300
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.