Tauron zaliczany jest do drugiej pod względem swojej wielkości grupy energetycznej w Polsce, która powstała w 2006 roku. Zajmuje się ona zarówno produkcją energii elektrycznej, jak i jej dystrybucją oraz sprzedażą nie tylko dla gospodarstw domowych, ale także przedsiębiorstw. Klienci Tauron mają natomiast do wyboru kilka form skontaktowania się z tą firmą, podobnie jak w przypadku innych sprzedawców energii działających w naszym kraju.
Tradycyjna wizyta w punkcie obsługi klienta Tauron
Pierwszą z opcji skontaktowania się z firmą, zapoznania się z jej aktualną ofertą, zaktualizowania swoich danych czy wyjaśnienia kwestii związanych z rozliczeniami energii elektrycznej jest wizyta w punkcie obsługi klienta Tauron. W większości przypadków POK Tauron otwarty jest w od 8:30 do 16:00, przez 5 dni w tygodniu z wyłączeniem weekendów. W niektórych miastach pozostają one jednak także dostępne dla klientów Tauron również w soboty i niedziele handlowe. Pełną listę POK Tauron można znaleźć na stronie tego sprzedawcy energii.
Kontakt z Tauron przez internet
Drugą możliwością skontaktowania się ze sprzedawcą prądu Tauron jest skorzystanie na jego stronie z czatu z doradcą, który dostępny jest w dni robocze od godziny 7:00 do 20:00. Klienci tej firmy mogą również skorzystać z aplikacji mobilnej Mój Tauron, w której można między innymi podać stan licznika lub przedłużyć swoją umowę.
Infolinia Tauron
Ostatnią z opcji skontaktowania się z tym sprzedawcą energii elektrycznej jest infolinia Tauron kontakt dostępna pod numerem telefonu 326 060 606, która działa od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 20:00, a koszt połączenia z nią jest zgodny ze stawkami operatorów.