Reklamacja w biurze obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W momencie gdy jakość usług lub związane z nią elementy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez przedstawiciela firmy, a następnie wysłana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz również uzyskać informacje, czy dana kwestia wynika z przewinienia sprzedawcy.
Złożenie druku o odzyskanie nadpłaty lub przeksięgowanie środków
W przypadku kiedy w trakcie regulowania rachunków za prąd prześlesz za dużo pieniędzy na konto sprzedawcy energii, w jego filii możesz złożyć druk związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie zwrócona na Twój rachunek bankowy. W filii możesz oprócz tego złożyć druk o przeniesienie pieniędzy, na właściwe konto, kiedy zajdzie błąd w trakcie uiszczania faktur.
Kontakt
ul.Działkowa 68/7, Legnica 59-220
Czynne
Pon 08.00 – 16.00, Wt 08.00 – 16.00, Śr 08.00 – 18.00, Czw 08.00 – 16.00, Pt 08.00 – 15.00
Zadzwoń pod numer telefonu
32 606 0 606.