Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy energii
W przypadku gdy jakość usług czy też związane z nią sprawy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez przedstawiciela firmy, a następnie przesłana do weryfikacji. Podczas załatwiania spraw w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz dodatkowo uzyskać informacje, czy reklamowana sprawa wynika z przewinienia sprzedawcy.
Złożenie dokumentu o zwrot nadpłaty lub przeksięgowanie pieniędzy
W przypadku kiedy w trakcie opłacania rachunków za prąd przelejesz za dużo pieniędzy na konto sprzedawcy energii, w jego oddziale możesz złożyć prośbę związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie rozliczona na Twój rachunek bankowy. W filii możesz dodatkowo złożyć dokument o przeksięgowanie pieniędzy, na właściwy rachunek bankowy, kiedy zajdzie pomyłka podczas uiszczania faktur.
Kontakt
ul.Mirowska 24, Częstochowa 42-200
Czynne
Pon 08.00 – 16.00, Wt 08.00 – 16.00, Śr 08.00 – 16.00, Czw 08.00 – 16.00, Pt 08.00 – 15.00
Zadzwoń pod numer telefonu
32 606 0 606.