Reklamacja w biurze obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W przypadku kiedy jakość usług czy też powiązane z nią kwestię nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez przedstawiciela firmy, a następnie przekazana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w filii obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz również dowiedzieć się, czy dana sprawa wynika z przewinienia sprzedawcy.
Złożenie prośby o odzyskanie nadpłaty lub przeksięgowanie środków
W momencie kiedy podczas regulowania faktur za energię elektryczną prześlesz zbyt wiele środków na konto sprzedawcy energii, w jego punkcie możesz złożyć wniosek związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie zwrócona na Twój rachunek bankowy. W placówce możesz dodatkowo złożyć formularz o przeniesienie pieniędzy, na właściwe konto, kiedy zajdzie pomyłka w trakcie uiszczania opłat.
Kontakt
ul.Kościuszki 11a, Lubań 59-800
Czynne
Pon 08.00 – 16.00, Wt 08.00 – 16.00, Śr 08.00 – 16.00, Czw 08.00 – 16.00, Pt 08.00 – 15.00
Zadzwoń pod numer telefonu
32 606 0 606.