Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W sytuacji kiedy jakość usług czy też powiązane z nią kwestię nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez konsultanta, a następnie wysłana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz także dowiedzieć się, czy reklamowana kwestia powstaje z przewinienia sprzedawcy.
Złożenie wniosku o zwrot nadpłaty lub przeksięgowanie pieniędzy
W momencie gdy w trakcie regulowania rachunków za energię elektryczną przelejesz za dużo środków na konto sprzedawcy prądu, w jego placówce możesz złożyć wniosek związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie rozliczona na Twój rachunek bankowy. W filii możesz dodatkowo złożyć wniosek o przeksięgowanie środków, na właściwy rachunek bankowy, kiedy zajdzie pomyłka podczas wykonywania opłat.
Kontakt
ul.Klińskiego 47, Dzierżoniów 58-200
Czynne
Pon 08.00 – 16.00, Wt 08.00 – 16.00, Śr 08.00 – 16.00, Czw 08.00 – 16.00, Pt 08.00 – 15.00
Zadzwoń pod numer telefonu
32 606 0 606.