Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy energii
W sytuacji gdy realizacja usług czy też powiązane z nią elementy nie spełniają Twoich oczekiwań, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej masz prawo także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez przedstawiciela firmy, a następnie przesłana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz również dowiedzieć się, czy reklamowana sprawa wynika z przewinienia sprzedawcy.
Złożenie prośby o odzyskanie nadpłaty lub przeksięgowanie pieniędzy
W przypadku gdy podczas regulowania rachunków za prąd przelejesz za dużo pieniędzy na konto sprzedawcy energii elektrycznej, w jego biurze obsługi klienta możesz złożyć druk związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie przelana na Twoje konto bankowe. W punkcie możesz również złożyć wniosek o przeniesienie środków, na właściwe konto, kiedy zajdzie błąd podczas wykonywania rachunków.
Kontakt
ul.Łagiewnicka 60, Kraków 30-417
Czynne
Pon 08.00 – 18.00, Wt 08.00 – 18.00, Śr 08.00 – 18.00, Czw 08.00 – 18.00, Pt 08.00 – 15.00
Zadzwoń pod numer telefonu
32 606 0 606.