Reklamacja w biurze obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W sytuacji kiedy realizacja usług czy też związane z nią elementy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez przedstawiciela firmy, a następnie wysłana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w filii obsługi klienta sprzedawcy prądu przy okazji możesz oprócz tego upewnić się, czy związana z reklamacją kwestia wynika z przewinienia sprzedawcy.
Złożenie dokumentu o zwrócenie nadpłaty lub przeksięgowanie pieniędzy
W sytuacji kiedy w trakcie regulowania faktur za prąd przelejesz za dużo pieniędzy na konto sprzedawcy energii, w jego filii możesz złożyć druk związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie przelana na Twój rachunek bankowy. W filii możesz oprócz tego złożyć druk o przeniesienie pieniędzy, na właściwe konto, kiedy zajdzie błąd w trakcie dokonywania rachunków.
Kontakt
ul.Łokietka 8a, Bolesławiec 59-700
Czynne
Pon 08.00 – 16.00, Wt 08.00 – 16.00, Śr 08.00 – 16.00, Czw 08.00 – 16.00, Pt 08.00 – 15.00
Zadzwoń pod numer telefonu
32 606 0 606.