Zmiana taryfy energii z G12 na G11
Planując zmienić taryfę prądową z G12 na G11 należy podpisać nową umowę ze sprzedawcą prądu, w której zostaną zawarte uaktualnione ceny sprzedaży prądu, stałe bez względu na porę dnia. Do zmiany taryfy prądowej w oddziale obsługi klienta dostawcy prądu potrzebny jest dowód tożsamości czasem także numer licznika. Dzięki nim możliwe jest stworzenie odpowiedniego formularza. Zmiana taryfy G11 na G12 może, ale nie musi wymagać zmiany licznika, ponieważ niektóre ich modele nie mogą być przystosowywane na tryb pracy jednostrefowej.
Dokument o zwrot nadpłaty za energię
Nadpłatę środków na rachunku rozliczeniowym u sprzedawcy energii elektrycznej można odzyskać. Wystarczy do tego właściwy dokument, który trzeba wypełnić swoimi danymi wraz z adresem poboru energii elektrycznej , a także wysokością nadpłaconej kwoty. Formularz można złożyć między innymi w placówce obsługi klienta, gdzie zostanie on przyjęty przez pracownika i przekazany do sprawdzenia. Zwrot środków wykonany zostanie natomiast na wskazane konto bankowe lub może być on również przekazany na konto innego klienta dostawcy energii, który zostanie wskazany we wniosku.