porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Bielsko-Biała » Tauron Bielsko – Biała Filarowa

Tauron Bielsko – Biała Filarowa

Reklamacja w oddziale obsługi sprzedawcy energii elektrycznej

W sytuacji gdy realizacja usług czy też związane z nią elementy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez pracownika, a następnie wysłana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w filii obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz także uzyskać informacje, czy reklamowana sprawa wynika z przewinienia sprzedawcy.

Złożenie prośby o zwrot nadpłaty lub przeksięgowanie środków

W momencie gdy w trakcie regulowania rachunków za prąd przelejesz za dużo środków na rachunek sprzedawcy prądu, w jego filii możesz złożyć formularz związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie zwrócona na Twoje konto bankowe. W placówce możesz oprócz tego złożyć prośbę o przeniesienie środków, na właściwy rachunek bankowy, kiedy zajdzie błąd podczas wykonywania faktur.

Kontakt

ul.Filarowa 18, Bielsko – Biała 43-300

Czynne

Pon 08.00 -16.00, Wt 08.00 – 16.00, Śr 08.00 – 16.00, Czw 08.00 – 16.00, Pt 08.00 – 15.00

Zadzwoń pod numer telefonu

32 606 0 606.

Zmiana Sprzedawcy