porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Nysa » Tauron Nysa

Tauron Nysa

Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy energii

W momencie kiedy jakość usług czy też związane z nią sprawy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w placówce obsługi klienta sprzedawcy prądu masz prawo także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez konsultanta, a następnie przekazana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz także dowiedzieć się, czy reklamowana sprawa powstaje z winy sprzedawcy.

Złożenie dokumentu o odzyskanie nadpłaty lub przeksięgowanie pieniędzy

W przypadku gdy w trakcie regulowania faktur za prąd prześlesz zbyt wiele środków na rachunek sprzedawcy prądu, w jego biurze obsługi klienta możesz złożyć druk związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie rozliczona na Twój rachunek bankowy. W filii możesz także złożyć druk o przeniesienie środków, na właściwy rachunek bankowy, kiedy zajdzie pomyłka podczas wykonywania rachunków.

Kontakt

ul.Bramy Grodkowskiej 2, Nysa 48-300

Czynne

Pon 08.00 – 16.00, Wt 08.00 – 16.00, Śr 08.00 – 16.00, Czw 08.00 – 16.00, Pt 08.00 – 15.00

Zadzwoń pod numer telefonu

32 606 0 606.

Zmiana Sprzedawcy