Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy prądu
W sytuacji gdy realizacja usług czy też związane z nią kwestię nie spełniają Twoich oczekiwań, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez konsultanta, a następnie wysłana do rozpatrzenia. Podczas wizyty w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz również uzyskać informacje, czy związana z reklamacją kwestia powstaje z winy sprzedawcy.
Złożenie druku o zwrot nadpłaty lub przeksięgowanie pieniędzy
W momencie gdy podczas regulowania faktur za prąd przelejesz za dużo środków na konto sprzedawcy prądu, w jego placówce możesz złożyć formularz związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie rozliczona na Twój rachunek bankowy. W punkcie możesz także złożyć prośbę o przeniesienie środków, na właściwe konto, kiedy zajdzie pomyłka w trakcie dokonywania rachunków.
Kontakt
ul.Parkowa 11, Nowy Targ 34-400
Czynne
Pon 08.00 – 16.00, Wt 08.00 – 16.00, Śr 08.00 – 16.00, Czw 08.00 – 16.00, Pt 08.00 – 15.00
Zadzwoń pod numer telefonu
32 606 0 606.