Podpisanie umowy na prąd budowlany
Żeby zawrzeć umowę na prąd budowlany, [potrzebne jest najpierw uzyskanie warunków przyłączenia od Zakładu Energetycznego oraz zamontowania licznika. W takiej sytuacji zawierana umowa jest najczęściej umową całkowitą obejmującą dostarczanie i sprzedaż energii elektrycznej. Choć może być także podpisywana na każdą z usług odrębnie. Prąd budowlany rozliczany jest za pomocą taryfy C11, w której cena energii elektrycznej jest wyższa nawet o 20% niż cena prądu w taryfach G przeznaczonych dla domu.
Przeksięgowanie wpłaty za energię
Niepoprawnie wpłacone pieniądze za rachunek za energię na niepoprawne konto, mogą zostać przeksięgowane. W takim przypadku trzeba wypełnić odpowiedni formularz. Wymaga on podania takich danych jak: dane osobowe, wielkość kwoty błędnie wpłaconej, numer konta bankowego, na który była wykonana wpłata, poprawnych danych, na które mają być przeksięgowane pieniądze. Taki druk można złożyć w oddziale obsługi klienta dostawcy prądu wraz z potwierdzeniem wpłaty z konta bankowego.