porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Tarnobrzeg » PGNiG Tarnobrzeg

PGNiG Tarnobrzeg

O tym pamiętaj przed wizytą w punkcie obsługi sprzedawcy energii

Lista spraw, jakie możesz załatwić w oddziale sprzedawcy, jest naprawdę duża, a te opisane powyżej to tylko najistotniejsze z nich. Chcąc odwiedzić stacjonarny placówkę obsługi klienta, warto wcześniej umówić spotkanie z doradcą. Pozwoli to uniknąć marnowania czasu w kolejkach i zapewni zajmujący mniej czasu przebieg wizyty. Powinieneś także pamiętać, że kwestie związane ze sprzedawcą energii nie muszą być załatwiane z kolei osobiście. Mogą je za nas załatwić pełnomocnicy. W takim przypadku potrzebne jest wyłącznie udzielenie pełnomocnictwa wybranej osobie z wykorzystaniem odpowiedniego formularza. Takie upoważnienie może być stałe albo tylko jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii elektrycznej, pamiętaj również, że podczas wizyty mogą się przydać informacje na temat punktu odbioru energii elektrycznej i dowód tożsamości. Co więcej warto również wspomnieć, że za przerwy w dostawie prądu nie są odpowiedzialni sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, wobec tego wszelkie zgłoszenia w tej sprawie trzeba kierować do nich.

Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy prądu

W momencie kiedy jakość usług lub powiązane z nią kwestię nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez pracownika, a następnie przekazana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz również upewnić się, czy reklamowana kwestia powstaje z winy sprzedawcy.

Kontakt

ul.Gazowa 2, Tarnobrzeg 39-400

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy