To powinieneś wiedzieć przed wizytą w oddziale obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
Ilość kwestii, jakie możesz załatwić w filii sprzedawcy, jest naprawdę duża, a te wymienione wcześniej to wyłącznie podstawowe z nich. Chcąc odwiedzić stacjonarny punkt obsługi klienta, warto przed wizytą umówić spotkanie z pracownikiem. Umożliwi to uniknąć stania w kolejkach i zapewni sprawniejszy przebieg spotkania. Powinieneś także wiedzieć, że kwestie związane ze sprzedawcą energii elektrycznej nie muszą być załatwiane z kolei samodzielnie. Mogą je za klienta załatwić przedstawiciele. W takim przypadku potrzebne jest tylko udzielenie upoważnienia danej osobie z wykorzystaniem odpowiedniego druku. Takie pełnomocnictwo może być bezterminowe albo jedynie jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii, pamiętaj także, że podczas wizyty mogą się przydać informacje na temat punktu odbioru energii elektrycznej oraz dowód tożsamości. Co więcej należy także wspomnieć, że za przerwy w dostawie prądu nie są odpowiedzialni sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, wobec tego wszelkie zgłoszenia w tej sprawie powinno się kierować do nich.
Reklamacja w oddziale obsługi sprzedawcy energii elektrycznej
W przypadku kiedy jakość usług czy też związane z nią kwestię nie spełniają Twoich oczekiwań, w biurze obsługi klienta sprzedawcy prądu możesz także złożyć reklamację. Zostanie ona odebrana przez pracownika, a następnie przekazana do rozpatrzenia. Podczas wizyty w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz oprócz tego upewnić się, czy reklamowana kwestia wynika z winy sprzedawcy.
Kontakt
ul.Aleja Henryka 7, Chrzanów 32-500
Czynne
Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
22 515 15 15.