Zmiana taryfy prądu z G12 na G11
Chcąc zmienić taryfę prądową z G12 na G11 należy podpisać nową umowę ze sprzedawcą energii elektrycznej, w której zostaną ujęte uaktualnione ceny sprzedaży energii elektrycznej, niezmienne bez względu na porę doby. Do zmiany taryfy prądowej w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej wymagany jest dowód osobisty niekiedy także numer licznika. Dzięki nim możliwe jest stworzenie odpowiedniego formularza. Zmiana taryfy G11 na G12 może, ale nie musi wymagać zmiany licznika, gdyż niektóre ich modele nie mogą być ustawianie na tryb pracy jednostrefowej.
Przeksięgowanie wpłaty za energię
Błędnie przelane pieniądze za rachunek za energię na błędne konto, mogą zostać przeksięgowane. W takim przypadku trzeba wypełnić odpowiedni formularz. Wymaga on podania takich danych jak: dane osobowe, wysokość kwoty niepoprawnie wpłaconej, numer rachunku bankowego, na który była dokonana wpłata, poprawnych danych, na które mają być przeksięgowane pieniądze. Taki wniosek można złożyć w placówce obsługi klienta dostawcy prądu wraz z potwierdzeniem wpłaty z banku.