porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Legnica » PGNiG Legnica

PGNiG Legnica

To powinieneś wiedzieć przed wizytą w oddziale obsługi sprzedawcy prądu

Ilość kwestii, jakie możesz załatwić w punkcie sprzedawcy, jest naprawdę spora, a te opisane wcześniej to tylko najistotniejsze z nich. Planując odwiedzić stacjonarny punkt obsługi klienta, warto przed wizytą zarezerwować spotkanie z pracownikiem. Umożliwi to uniknąć stania w kolejkach i zapewni sprawniejszy przebieg spotkania. Powinieneś także pamiętać, że sprawy związane ze sprzedawcą energii elektrycznej nie muszą być załatwiane z kolei osobiście. Mogą je za nas załatwić przedstawiciele. W takim przypadku potrzebne jest jedynie udzielenie pełnomocnictwa wskazanej osobie z wykorzystaniem odpowiedniego druku. Tego typu upoważnienie może być bezterminowe oraz jedynie jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii elektrycznej, pamiętaj również, że podczas wizyty mogą się przydać dane na temat punktu odbioru energii elektrycznej i dowód osobisty. Co więcej warto również pamiętać, że za przerwy w dostarczaniu prądu nie są odpowiedzialni sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, dlatego wszelkie zgłoszenia w tej kwestii należy zgłaszać do nich.

Reklamacja w biurze obsługi sprzedawcy energii elektrycznej

W przypadku kiedy jakość usług lub powiązane z nią elementy nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii masz prawo również złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez przedstawiciela firmy, a następnie przesłana do rozpatrzenia. Podczas wizyty w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz dodatkowo uzyskać informacje, czy dana kwestia powstaje z przewinienia sprzedawcy.

Kontakt

ul.Ścinawska 1b, Legnica 59-220

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy