porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Świdnica » PGNiG Świdnica

PGNiG Świdnica

O tym pamiętaj przed wizytą w oddziale obsługi sprzedawcy energii

Ilość spraw, jakie możesz załatwić w biurze obsługi klienta sprzedawcy, jest naprawdę spora, a te wskazane powyżej to wyłącznie podstawowe z nich. Planując odwiedzić stacjonarny punkt obsługi klienta, warto wcześniej umówić spotkanie z pracownikiem. Umożliwi to uniknąć stania w kolejkach i zapewni szybszy przebieg wizyty. Powinieneś także pamiętać, że sprawy związane ze sprzedawcą prądu nie muszą być załatwiane jednak osobiście. Mogą je za klienta załatwić przedstawiciele. W takim przypadku potrzebne jest wyłącznie udzielenie pełnomocnictwa wybranej osobie z wykorzystaniem właściwego druku. Tego typu upoważnienie może być stałe albo wyłącznie jednorazowe. Wybierając się do punktu sprzedawcy energii elektrycznej, miej na uwadze także, że w trakcie wizyty mogą się przydać szczegóły na temat punktu odbioru energii elektrycznej i dowód tożsamości. Co więcej należy także wspomnieć, że za braki w dostawie energii elektrycznej nie są odpowiedzialni sprzedawcy energii, a lokalni dystrybutorzy, dlatego wszelkie zgłoszenia w tej kwestii trzeba zgłaszać do nich.

Reklamacja w placówce obsługi sprzedawcy energii

W sytuacji kiedy jakość usług lub powiązane z nią kwestię nie spełniają Twoich wymagań, wymogów, w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii możesz również złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez przedstawiciela firmy, a następnie przesłana do rozpatrzenia. Podczas załatwiania spraw w punkcie obsługi klienta sprzedawcy energii przy okazji możesz również upewnić się, czy reklamowana kwestia wynika z przewinienia sprzedawcy.

Kontakt

ul.Wrocławska 10, Świdnica 59-100

Czynne

Pon 08:00 – 16:00,Wt 08:00 – 16:00,Śr 08:00 – 16:00,Czw 08:00 – 16:00,Pt 08:00 – 16:00

Zadzwoń pod numer telefonu

22 515 15 15.

Zmiana Sprzedawcy